Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy szukają zarządcy swojej nieruchomości oraz tych, którzy są niezadowoleni z dotychczasowej formy zarządzania.
Zarządzając nieruchomościami od 2001 roku zdobyliśmy doświadczenie stanowiące podstawę do sprawnego i skutecznego administrowania nieruchomościami. Bieżąca analiza przepisów, szkolenie kadry współpracującej ze wspólnotami mieszkaniowymi, a także właścicielami nieruchomości komercyjnych pozwala na prowadzenie konsultacji, doradztwa jak również obsługi prawnej w zakresie zarządzania nieruchomościami.
Poniżej przykładowy zakres czynności świadczonych w ramach umowy o zarządzanie:
- rejestracja nieruchomości, organizacja wspólnoty mieszkaniowej
- przejęcie dokumentacji nieruchomości od poprzedniego zarządcy lub inwestora
- obsługa finansowo-księgową nieruchomości, wspólnoty mieszkaniowej
- pełna sprawozdawczość finansową
- prowadzenie e-kartoteki dla każdego właściciela nieruchomości z dostępem on-line przez 7 dni w tygodniu
- sporządzanie projektów rocznych planów gospodarczych, kalkulacja stawki zaliczek na pokrycie kosztów bieżącego utrzymania nieruchomości, stawki odpisu na fundusz remontowy
- składanie rocznego sprawozdania na zebraniu ogółu właścicieli
- przygotowywanie projektów uchwał i zwoływanie zebrań właścicieli
- prowadzenie wszelkiej korespondencji w sprawach dotyczących nieruchomości, poszczególnych właścicieli, użytkowników, najemców
- bieżące rozwiązywanie problemów dotyczących części wspólnych nieruchomości oraz innych zgłaszanych przez mieszkańców
- czuwanie nad należytym stanem porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynku służących do wspólnego użytku właścicieli lokali oraz jego otoczenia.
- ewidencjonowanie wpłat na pokrycie kosztów utrzymania nieruchomości, fundusz remontowy i innych opłat
- windykacja należności
- współpraca z bankami finansującymi zamierzone przez właścicieli inwestycje
- bieżąca współpraca z samorządami terytorialnymi i ich przedstawicielami – Burmistrz, Starosta
- współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków
- analiza potrzeb remontowych oraz kosztów z tym związanych
- przeprowadzanie przetargów, zawieranie umów i nadzór nad remontami nieruchomości wspólnej
- prowadzenie dokumentacji określonej przepisami prawa budowlanego i dozoru technicznego dla obiektów i urządzeń technicznych
- zlecanie i nadzór nad przeprowadzaniem okresowych kontroli stanu technicznego budynku zgodnie z wymogami prawa budowlanego
- zawieranie i obsługę umów na dostawę mediów: energii elektrycznej, cieplnej, wody, odprowadzanie ścieków, gazu, na świadczenie usług: kominiarskich, konserwacji bieżącej, sprzątania oraz innych wg potrzeb
- obsługa techniczna nieruchomości, w tym analiza zakresu niezbędnych napraw, kosztorysowanie robót budowlanych
- konsultacje i doradztwo prawne
- wydawanie poświadczeń, zaświadczeń itp.
Każda nieruchomość, to odrębny, indywidualny podmiot, za którym stoją właściciele oraz ich oczekiwania. Dokładamy wszelkich starań aby podejmowane działania były dopasowane do celów i zamierzeń właścicieli. Wiemy, że zarządzanie nieruchomościami to odpowiedzialność za powierzony majątek. Jesteśmy przekonani, że zdobyte doświadczenie i umiejętności pozwolą na skuteczne wdrażanie działań na rzecz nieruchomości, w porozumieniu i współpracy z ich właścicielami.
Zachęcamy do spotkania, podczas którego przedstawiona zostanie szczegółowa oferta Spółki oraz korzyści z niej płynące.